2012. március 28., szerda

Clujul Pedaleaza I Szakasz

A 2012-es szezon nyito versenyem Kolozsvaron a Clujul Pedaleaza Kupa sorozat I szakasza volt.
Egy 3,8 km hosszu kor volt 107 m szintkulombseggel(Garmin GPS alapjan).

Osszesen 6 korom volt, de utolso elotti korben beert az UCI categoria elso versenyzoje, ezert lealitottak. A fo celom a versenyen inkabb egy felmeres volt, hogy lassam mennyire lazultam el a tel fojaman es, hogy mennyire jol tudtam keszulni e keves ido alatt, mert csak februar vegen sikerult elkezdenem komolyabban a keszulest. Meg voltam elegedeve az eredmennyel, de tudom, hogy meg van tobb is bennem es remelem, hogy csak egyre jobb lessz.

A palyarol:

     Nem volt egy nehez palya, tokeletes volt a szezon nyitasra. Egy enyhe emelkedovel kezdtuk, majd egy erdosresz kovetkezett ami egy szlalom palya volt a fak kozott, az erdobol kierve egy nyilt szeles ut kovetkezett, enyhe emelkedovel de gyors szakasz, innen egy gyors lefele, majd egy kis maszas utan kovetkeztt a palya egyik leglatvanyosabb resze, egy tehnikas letores, ismet kb 100 m egyebes sors szakasz, majd egy lepcsozetes maszas, meredek felfelekkel megtuzdelve, ahonnan rafordultunk jobbra a celegyensre ahova egy enyhe de gyors maszas vezetett.
A harmadik korben egy kis tehnikai problemam adodott, kiengedett a hatso valtonak a bowdenje, kenytelen voltam megalni es helyre raknia, a sietseg miatt nem tudtam tokeletesen beallitani de legalabb tudtam valtani.
Osszegsegeben egy jo palya volt, szaraz es jo idojarasi korulmenyekkel.
A Kupa soroszat elso szakaszat sikerult a 4. helyen vegeznem, remelem,hogy ennel mar csak jobb lessz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése